måndag 9 mars 2009

Varför...

förstår mej inte på folk...om man har en blogg å skriver men har vist de man skriver skrivskyddat varför äns ha en blogg å skriva...då kan man jue lika bra skriva ner de på ett papper eller bara skriva i datorn då behöver man jue inte en blogg...eller har ja fel...för om de nu är så *hemligt* så måste de jue vara bättre å skriva de på ett papper...för då kan jue absolut INGEN läsa de...nog om de...bara en åsikt...

Igår så va vi dårå å badade i sala med fam hautaviita...hur roligt som helst va de...har aldrig vart där va första gången för mej...sist vi skulle åka dit så vart ja magsjuk så simon å pelle följde mä själva...men nu åkte vi hela fam å fam hautaviita...tiden går fort när man har skoj...vi kom dit när klockan va 10,55 dom öppnar 11,00...sen åkte vi hem när klockan va runt 16,00...va där i nästan 5 timmar...kidsen somnade på stört...wilma somnade fort...vi han knappt utanför parkeringen så sov hon...

ska ev å träna i dag...eller vi ska å träna men vi skulle behöva åka in till stan å köpa nya gympaskor till simon han får ont av dom han har...å sen behöver han en innebandy klubba osså...så vi får väl se vad pelle säger...han ska jue inte behöva ha ont i fötterna när dom tränar...
sen ikväll så ska simon mä klassen å kolla på stjärnorna...dom ska till ett observatorium tror ja de heter...hade själv velat följa mä å sett men kan inte...

näe nu ska ja å simon pyssla...fick hem lite nya grejer nu i helgen...beställde lite från panduro...ska jue åka till ullared snart men kunde inte låta bli allafall...kan jue handla pyssel där osså...:)

See u...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hihihi, va ni lite skrynkliga när ni kom upp ur badet? Nä, skoja bara. Sala är ett trevligt ställe att bada. Har också vart där några gånger och badat.

Anonym sa...

känner mig lite träffad här, men vad gör det??
jag kan skriva varför jag väljer att "låsa" vissa av mina inlägg! jag skriver i första hand för min egen del, vissa saker och händelser har inte alla att göra med, jag kanske skriver sånt som har att göra med mig och tex min syster, och då väljer jag att låsa det, men då ge henne (tex) lösen till just det inlägget!
Bara för att jag har lösen så betyder det inte att det är skitsnack det handlar om, jag vill helt enkelt inte att alla ska läsa om vissa specifika händelser som jag tycker är för privata!!

Anonym sa...

vad jag menar med att jag känner mig "träffad" är ju just att jag är en av alla bloggare som har lösen ;)
och som sagt, vad gör det? jag har valt det, jag bryr mig inte, utan ville bara skriva varför jag har valt det!
ang skitsnack, så vet jag att många faktsikt tror att det kan vara en anledning, jag har aldrig skrivit att jag tror att du tror det!
självklart får du ju ha din åsikt om saker och ting, det tycker jag ju att alla har rätt till, du skrev din åsikt från ditt perspektiv, och jag min åsikt från mitt perspektiv!
Alla är vi olika, alla tycker vi olika om dittan och dattan, och tur är väl det, vad tråkig världen vore annars!

ha så gott, kram

charliot.blogg.se sa...

Jag håller med du..
Har skrivit om det själv i min blogg för ett par veckor sen...
Allt bra hoppas jag..?
Kramis

Anonym sa...

fast i mitt fall ser jag ju bloggen som dagbok, låser när jag skriver privat, och har den öppen då jag skriver mer allmänt ;)

från det ena till det femte! allt bra med er då?? får ta kidsen och knalla förbi sen nån dag, var ju ett tag sen sist!!

kram

Rebbi sa...

Hej vännen!

Klart jag kan fixa kantarellgryta till dig min vän!

Längesen vi träffades tycker jag=(. Kanske kan vi träffas imorgon kväll eller på fredag?

Miss U too.

kram